onsdag 27 april 2016

Hälsning från hullerkajejklandet..back to my roots & Musiken bultar i mina ådror



back to my roots


mmm...några dagar vila 
hade jag tänkt 
härligt att genom tågets fönster se mina barndomskullar flimra förbi...doften av svunnen tid som sticker till i hjärtat
återigen
var tar tiden väg
är på väg till min lilla Lovisa...nä vänta nu hon är faktist snart 25...
Vavamendetvarjubaraförnågradagarsedanhonsattpåplatsenbredvidmigdärdetsitterenannanlitenflickavavavavadärdetsomhänder......
well
till mina rötter i Västergötaland och därmed kommer bluesen tillbaka in i mina ådror
där min  barndoms hem alltid var fyllt av musiker från New Orleans
där de stannade till på väg upp till Stockholm
....
nåväl
nu har vi lekt igenom oss..ätit..fikat..svullat och vandrat oss igenom staden Göteborg
ochärnuomöjligt ännu tröttare än jag var när jag åkte
hepp....
intensiv äro jag och Intensiv äro Holly
men ändå skönt att komma hem och greppa tag i saker som måste handlingsgöras ...typ nu
men det går smidigt och väl framåt
och
på Lördag öppnar vi upp på ön
min inspiro
är detta gytter av carolalifestyle allt sprunget ur ett moget välbalanserat hjärta och synvinkel












































































mensådärja
ja jag behöver ju inte ligga på min dödsbädd och ångra att jag inte gjort saker och ting
för tjohooo...här går det undan och det är så inihelskottaskitkul
även om man blir rätt mör om benen
nu
iväg till min lindy hop
mina ben är fyllda av rytmh och energin till jazzen sinar aldrig
the music never stop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar