söndag 27 mars 2016

Tempora Mutantur..Bygger upp miljöer överallt & Påskmys


...sådärja..



känns bra i hela kroppen
att få sätta igång att rensa butik och tryckeri för att sen bygga upp och färdigställa
season 2016
fantastiskt abstrakt 
att så jäkla nedfrusen man är här ute nu....förbannar man hettan sen när värmen kommit
mmmm... detta år är det hårdhandskar på
vi kommer vara tvungna att bli ännu mer kommersiella
det går ju tyvärr inte att leva på endast kultur
 "om man nu inte lyfter bidrag eller annat "
så in med mer förtäring...läskande och annat mumsigt fägringaktigt
nåväl
mitt motto på la loba var ju 
Tempra mutantur,et nos mutantur in illis
tiderna förändras och vi med dem
min inspiro är dagar som gått
påskmys överallt
speciellt fint i min vän Lenas vackra våning




























































...huttrande sitter jag här med tjocka palter på
snart
är mina ben brunaochfina
och man sippar på både rött..svart och annat gott
nu
är Holly hemma på påsklov denna vecka
sen är det full fart framåt hela April
med homstaging....Ikea och förberedning infr öppning i slutet av månaden
hepp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar