onsdag 6 april 2016

Skapande tromb..Projekten måste avslutas..& Snart öppnar min lilla oas



oerhört nöjd med mina intensiva veckor


när det bara flyter på
roliga projekt fullkomligt ramlar över mig 
och det går som smort
så det är bara att rida på vågen
för man vet att det kommer en tid då det går troll i allt
så är det ju med livet en lycka kommer aldrig ensam och en olycka likaså
omger mig med kärlek..inredningsprojekt och vackra ting
som sig bör i detta korta fina liv
min inspiro
 är glimtar från skapande eufori



















































glamour är ju inte orden när man håller på med inredning,,skyltning eller scenografi
riktigt jäkla slitsamt är det
,men har alltid tyckt om att jobba hårt med kroppen
och älskar när det växer fram under mina händer
måla tavlor eller skapa miljöer är samma sak
allt handlar ju om känsla
och
snart sitter jag där 
på min bänk intill vattnet 
och bara hardetsåmysigtsomkastmanbarakanha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar