måndag 21 mars 2016

Hullerochbullerlivifullfart.& Mitt iallt står en vek konstnär

tiden finns inte & orken obefintlig

medan jag inväntar både energi och livslust
efter denna oändliga kedja av diverse avvikelser från influensan 
så är almanackan obarmhärtig full
av otroligt roliga projekt
sådetärbaraattbitaidetledsnalekamenäpplet
och körapå
det är skyltningar
homstaging
andra finemangkulinredningsprojekt
iordningsställande av ön som öppnar snart
och allt mixas av mina brinnande penslar
detta är min
röriga fullspäckade inspiro 
































































...
det ska även dansas...ostsmakas...gå på alla de slag av djurkursermedHolly
och
göra högar av marknadsföring...inköp och beställningar
mmm...
måtte min energi komma tillbaka snart
hepp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar