tisdag 22 december 2015

TomteFar äro nu inhyrd...Holly tröstar mamsen & Julnörar äro vi allehopa...allehopa

bland

blöta tandlösa julpussar..glitter och inunder annat nödvändigt julenörderi
sitter vi nu här och inväntar tomten
Tomten ja
min lilla sexåring tog min hand häromveckan och sa med lite tröstande ord..
- Mamma bli inte ledsen nu men jag har hört...att ibland..bara ibland så klär pappor ut sig till tomten.
snutte
hon tröstade kvinnan som på allvar är kär i tomtefar
nåväl
Nu är tomten inhyrs och bokad
så autentisk som möjligt
jäklaungeskaintekommahärochkomma
mina mysdagar som i omlott avlöses med vackra gåvor..kulinariska mumsbitar äro
min inspiro
dessa dagar tu innan 
min hjälye kommer
Tomtefar him self 














































































och
vaktar granen
är ännu en tung uppgift för en förväntansfull tandlös liten flicka
mys
även min äldsta har anlänt till stan med sin Oskar bakom sig
även han "lättgrinchen" ska få vara julnörd på aftonen med oss
fantastiskt
GOD JUL
alla fina underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar