torsdag 10 december 2015

Nu är alla Granar på Plats,,& Nobis Gold bar vann godaste juldrinken....




...det bästa med alla granar..


är
attdetblirjäkligtstädatochutrensat
härhemma
det är ju inte en gran som ska in i min fina tvåa
utan tre
fantastiskt julnördigt
mer julnörd var det på högsta nivå när jag mötte upp min Lena i gamla stan igår
till skymningen
då Stockholm ligger så vackert under sitt glitterande hav av dylika julbelysningar
..med mången stop på vägen
vårt oerhört viktiga julkall var att kora årets smaskigaste juldrink
..allt från läckrast frosttoddydrinken på storyhotels Bar.
..härlig Glöggsipprigdrink med nötkant vid svartengrens mysiga Bardel 
med avslutning på .nobishotel bar-lounge
där detblev för gott och mysigt
det är ju svårt att missa oss vi glupska levnadsnjutande kvinnor
 som
i hög eufori klappandes händerna likt småbarn av förtjusning 
över att det kan finnas något sådant gott att slurpa på
mys med störrsta M
detta är min inspiro 







































































...påbörjade idag även grovspackling av mina ohyggligt fula vävtapeter i hallen ..
kom då på att det fanns något som var tråkigare än tona håret
fydenlede
men nu är väggarna sammetslena..inbjudande
allt för sista granen ska få ett fint hem att glittra i
pust
Nu
ska jag ta det lite lugnare
..harnihörtdenförut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar