måndag 9 november 2015

Tre Intensiva veckor kvar...Sen är det Jul..& Dansen är tillbaka

tre intensiva fullspäckade veckor



fyllda med målningdygnetrunt till höstutrensningen på Söndag.
..julskyltningar.
.inredningsprojektsomskaavslutas..
efter dettta
så lägger jag penslar..projekt åt sidan
förnuskadetvältrasijuleri
julnörd som man är
hela
December lång
tillägnar jag julmyseriet
mmm..härliga mörka dagar med allaehanda förlustelser och förväntan i luften
mys
har även haft Mammut här
på prov
var tänkt att hon skulle omplaceras till oss från ägare som akut fått astma/allergi
men Mammut var inte bekväm med lägenhet utan var van att få springa inochut som hon ville
måtte hon hitta ett annat kärleksfullt hem
och
igår vinternattade jag butiken på ön
snart sitter jag där igen 
påminbänkvidvattenbrynet
med ett glas i min hand
min inspiro
 är glimtar från dagar fyllda med allt detta 
även varvat med alla middagsgäster som jag haft senaste veckan










































































































...klämde även in dans på Birkagården i Fredagskväll
oherregudvadjagsaknatdetta
nu
blir det dans 
minst
en / två ggr veckan
berikad







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar