fredag 30 oktober 2015

Clark and Robinson får mitt hjärta att klappa & Likaså mormors glassnostalgi


-Mamma Pumpan är rock`n roll.....

säger min stolta sexring efter stått över axeln när jag skar ut efter hennes skiss
mmm...
kännssköntattvetaatthonuppfattatnågotviktigtilivet
...
sköna loja dagar i mysstrumpor..spelandes..dumburkstittandeuppblandat med gäster..middagar och annat vältrande i mys
har återigen förflutit 
som sig bör i livet
min korta inspiro står
fantastiska 
som fick mitt hjärta hoppa lite X.a när jag fann dem på insta










































































gårdagskvällen bjöds på risotto..laxknyten..underhållning..en massa fina presenter
och
ikväll skulle jag mött upp Lena för att fortsätta mysa ..nu vad vår stad har att erbjuda
menfaktumär
jag avbokade 
för jag har en sådan härlig date ikväll
två meter lång...varm mysig och oerhört skön att gosa ned sig med
min soffa
hepp..
.lägg till några riktigt dåiga skräckisar...chips..fortsatt vältrandes i kulinariska mumsbitar från gårdagen 
såjäkla mysigt
denna klämdag mellan middagar och nattgäster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar