torsdag 12 november 2015

Hemma hos Kastman...ett koncept..&..Målningar ....i mångfald

det är ju därför

jag  är beroende av mitt hem att stå här och måla
skapandet har ju inga gränser
allthörjuihop
jag flödar ju över av all denna skaparlust
ena stunden målar jag ...sen river jag..sen bygger jag upp..
det är väll därför mina målningar ser ut som det jag inreder
allt hör i hop
Tempura Mutantur
leker med en tanke som jag haft i många år
ska öppna mitt hem
Hemma hos Kastman 
likt
 en speciell butik7happening 
en gång i månaden tillattbörjamed
skön musik
överflöd av målningar
"likt mina öppna hus"
speciellt inköpta partier
mitt hem dignar av sköna ting
allt har ett pris
gästspel
likt ostmästaren
vinprovning
älskar ju att öppna mina dörrar...ha gäster
viva livet
känner att Stockholm är redo
detärdagsnu
säjer kvinnan som skyr det likriktade flata
att göra alternativ till kommersen
nåväl
mot mitt öppna hus på Söndag 
kontakta mig om ni vill ha en inbjudan
inspiron idag är maskindelar
från 
sukta
plåt plåt plåt














































och jag har kört Parisstyle idag
baskern på...målningar under armen och latte
typvarjekvarter
hepp
mys
berikad äro jag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar