tisdag 17 november 2015

Hysterisk Höstutrensning..Arkivlådorna äro Renslickade & Nu börjar Spaning efter Julen....

fullständigt 


kaos


var det i Söndags
på min årliga Höstutrensning
med
tanke på
att ca 200 mailinbjudningar inte kom iväg "tekninkgenietmeddealltförsnabbafingrarna"
..höstruskvecka och
 en vecka innan lön så...
tänkte jag lite lojt
detta blir en lugn dag
....
det paxades bilder..högar överallt...köades...de drogs"nästanbråkades"om vem som skulle ha målningarna
pust
...mina arkivlådor äro nu renslickade
alla stora målningar "även de som inte är klara"
bars iväg
otroligt roligt
NU...kan jag börja om igen 
med nya härliga ännu större målningar
TACK
till er som gör att jag kan fortsätta med penslar i  min hand
FÖRLÅT
till er som inte fick någon inbjudan
bättring lovas
fanns inte tid för några bilder 
tyvärr
men detta är några från dagar som gått
































































det trista är
när jag rycktes framochtillbaka i Söndags är att jag endast kunde flämta fram fragment av ord
ord som jag fylls av ..som berikar ..vill dela med mig från er som undrar
och är samtidigt mycket tacksam
 att jag inte hunnit börja smutta på min lite väl starka vinromtoddy
ty då hade konstnären antingen tuppat eller börjat skänka bort målningar "somredanliggerpåmeränhalvaprisetdennadag"
men 
nästa år 
har jag någon som hjälper mig med att ta betalt..slå in och annat av det tråknödvändiga 
...nu börjar vår "minoHollys"spaning efter julen 
fantastiskt mysiga tider stundas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar