måndag 23 november 2015

Hötorgets Jul är uppe för i år ...Även mina vita stora härhemma & Älskar mitt liv

...då har man 


krupit in i pepparkakshus..
limmat nötter
krupit ännu mer på knän
spikat
fastnat i pepparkakhusen
förbannat
limmat ännu mer
svurit över nystan av belysning
skrattat
och
haft det sådärmysigtmanbarakan med
bästa fina Sara
vi team av inredningsprojekt
mys
min korta tröttailekameninspiro
är mina suddiga bilder
från halvfärdig skyltning..tomteboverkstad och behindthescen
"måsteverkligenkorassomdensämstafotografen"
från min oerhört smutsigalins på min iphone
"harmankonstantfärgochlimpåhändernasåärdetkanskeintesåkonstigt"
då är det ju så
 fint
att Sara finns med sitt öga
Julen går givetvis  i fredens tacken

























































































tror bestämt att inredning/skyltning är det mest oglamorösaste man kan jobba med
men även
det mest fantastiskt roliga 
vi kvinnor som aldrig växer upp..och anammar vår skaparådra till max
passar ju detta yrke som konstnärer perfekt
jag älskar 
mitt jobb..
mitt kall..
mitt liv  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar