söndag 29 november 2015

Julnörderiet lägger in en högre växel...Julefrid med Holly är alltid en intressant upplevelse & Saras oändligt vackra Franska Marknad...

ramar överallt


projekt tavelvägg
till villa utanför city
är det sista jag gör nu innan jul
sen ska det bara mysas
med rivstart i dag
julmarknader.
..loppisar efter fina ramar.
.med ändhållplats
Saras Franska marknad
tanken var ju att komma dit se allt det vackra och åka hem tomhänt
detgickjubra
ännu mer vackra ting fyller nu mitt hem 
..
även första julgranen har kommit upp i köket
den står så vackert stillsamt tindrande och siar om härliga juletider
detta är min kort
a inspiro


















































































att ha julefrid med min Holly 
är ju alltid en intressant upplevelse
ungen kan ju verkligen inte sitta still en sekund
men jag älskar henne till döds ändå
julfilmerna avlöser varandra och doften från de snart helt utslagna hyacinterna upplandas med glöggdoft och saffransbullar
mmm...
julnördens talan klingar
och till helgen kommer min äldsta julnörd upp med orden 
-Mamma jag vill ha risalamalta varje dag.....!
härligt när man har lärt de fina vad som är viktigt i livet
kärlek






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar