söndag 13 september 2015

LIvet vänder blad med sina skrivna ...oskrivna blad...& LustTänk






menmys



...nu är vardagen äntligen här
med
sina fikamornar med kära vänner...med mig själv..
...härliga loja skissande mornar...
tänk vilken rikedom att ha fina vänner med fria tider...fria vackra platser att besöka
små förtroliga samtal som berikar livet
bra start på dagarna
firande fina dagar har förflutit
nytt blad i mitt nya liv
där mycket kan skrivas in av min hand men mycket oskrivet där jag ej har kontrollen..
dagarna fylls med både symbolisk och praktisk utrensning..
alltskagåigenom
annars kan jag inte ta penslarna i hand
blockeringarnas energier som är svåra att nochalera
..
glimtar från tiden jag lämnat bakom mig är min korta inspiro
det mesta genom ny app
 .."alltidroligtmednytänk"









































































som små soldater in i allvarligt krig
ser de ut 
de fina 
Holly & Leon
nu är Hollys fina höstgarderob fullständig med de små utnötta ballerinaskorna jag fann  loppisen imorse..

kalasdagarna fortsätter veckan ut
blandats med inredningsprojekt....sortera..lämna målningar ...dansa..lämnaännumermlningar..rensa..
.sortera ännu mer..lämna ..lämna...lämna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar