torsdag 10 september 2015

Helrenovering..Dagar fyllda av kärleksting i mångfalld & Vingar bär mig fram...



kärleksobjektet idag är..
moi




såklart
även nyrenoverad
nyklippt insmörjd ochannatduttenduttindutt
allt vad den fysiska lekamen har gjort med mig denna sommar har nu återställts
mmm..man ser verkligen ut som ett vrak 
efter varje säsong
harjuförsjuttonintetidattrakabenentyp
nåväl...så illa blir det ju aldrig men dock..
även vingar har jag fått
ännu starkare än vanligt
från
birdibirdi till paradisfågelsyndrom
är så lycklig så det spritter i de långa benen "meränvanligt" 
och
ska då denna paradisfågel vara instängd
ska det vara i min älskade ljusa hälfts även hon paradisfågel "dockmindreupplaga" lokal
för nu är det projekt som hägrar
förundras alltid över att två så olika individer kan tänka så oerhört lika
min inspiro är
glimtar från min vardag ..alltid med guldflärdkant 
med en stor portion hypris.
..alteregon 
tillika humor 
"tyckervimognakvinnoriallafall"
och skrapande taro cups från min instängda dag utifrån älsklingsön igår
..men seriöst hurbraärviinte
















































































..en annan kärlek för dagen 
är denna lilla skåpbilsunderrede som jag fyndade på loppis för helatjugokronor
tänk att små barnahänder "svunnentid"myst med dessa fina rostiga hjul
 och som nu ska agera fat och bära fram mina klingiglasen och dignande fat av allehanda kulinariska mumsbitar framöver
så oerhört privilegierad och vansinnigt berikad
äro jag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar