måndag 14 september 2015

Projekt...föder Inspiration..Inspiration föder projekt..& Fina starka begåvade Kvinnor...

tidig morgon i Atelier 54


framdukat bord av allehanda kulinariska mumsbitar
somalltidnärSaraärifarten
nya tider stunda
verkligen
...all retorik avhandlas med skratt...suckar..tårar som rinner..
med kraft kärlek
förundras jag återigen 
av
hurvansinnigt fantastiska vackra och starka vi kvinnor äro
..
nu är inredningsuppdragen i full gång
likaså julskyltningarna knackar på juladörren
så otroligt roligt
samtidigt måste jag lägga i en hög växel med målning
för nu står även höstutrensningar...utställningar och julmystillställningar för dörren
älskar hösten
med dess skiftande styrka ger mig oerhörd skaparkraft
detta är min inspiro
mixat med all den ritual som alltid påbörjas innan penslarna kan tala 



































































imorgon 
tar jag mängder av målningar för avlämning till favoritplats
vidare till Zetas för mysfika med fin vän 
måste även reka stora växter till kund
betar av Ikea medan jag är i krokarna
..sen följer mer målningsavlämning nu på Kungsholmen
ska bli kul med nya jaktmarker
och eftersom jag är i dess krokar passar jag på att hälsa på godistanten
mysinspirationsdagnärdenärsombäst






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar