måndag 28 september 2015

Flamenco i kyrkan...polyscias..skulls ..& ..nedärvda Taikongener...




jag vältrar mig


i det kulinariska
..harjagalltidgjort...kommer alltid göra.. 
gäller ju det att fixa till det pångotsätt
mitt hem måste alltid digna av mumsbitar..i överflöd
bästa ställen för råvaror med både klass & budget
står givetvis våra fina sydlänningar för
de vägrar betala dyrt för det självklara
stora kassor med allehanda råvaror för dryga hundringen
då är det värt att ta tunnelbanan nio stationer
passar även på att njuta av att känna mig som en kvinna
även det är ju sydlänningarna bra på 
såskadetvara
givetvis
annars gå jag och myser
boar in mig gör om 
planerar både projekt..mitt hem och målningar som jag snart ska bita tag i
ingen brådska
allt har sin tid inunder solen 
min inspiro är glimtar från
instagram
flamenco i kyrkan...polyscias..skulls ..& Taikongener

































































UT med det gamla IN med det friska nya
..
och fantastiskt är det att se den hjärtkärande rena dyrkan i de sm pojkarna som rusade fram till min Taikonprinsessa i Fredags när hon äntrade dörren till discot 
med hjärtan...underbara felstavade ord direkt från klappande små hjärtan..
 elska..chära Holy..
men kan mitt romantiska hjärta smälta mer
man kan ju undra var den ådran tar vägen när de blir vuxna
mmmm....är så tacksam att jag har kvar gåvan
 att älska...värdera..njuta ge uppskattning..slösa med värme
vad mer kan man göra
i detta lilla korta liv på jorden 
skullevällvaraattätaännumeromdettaärmöjligt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar