fredag 25 september 2015

Projekt...Utrensning & Formgivare sökes till min vackra lokal...

mången Tankepauser


eller
njutningsvärderingspauser
i mitt korta lilla liv
somjagälskarså
mitt bland projekt...utrensningar..sorteringar..planeringar
skapar jag som allra bäst
blir alltid mest effektiv när elden nafsar en i baken
flöde
överallt
mys
har även börjat efterlysa formgivare som vill hyra in sig veckovis i min oerhört vackra lokal på ön till nästa säsong..
kommer lägga in bilder och info..i kolumnen på bloggsidan snarast..
mina 
inspiroinlägg är glesa ändå svämmar jag över av intryck
glimtar från dagar som gått
oerhört rena putsade fönster här hemma...storrensning i tryckeriet ..
 till frakta mina oerhört välfyllda arkivskåp från ön 
...igen...
pust

































































efter informativt möte på Djurgårdsförvaltningens lilla näste
till konstnärsbaren
vad passar bättre när en konstnär och ett rödvinsfyllo vill mysa
hittar fortfarande inte in på mitt gamla stamhak då den anrika dörren är borttagen för ett fult hisschakt.
.mitt omedvetna förtränger eländiga glasdörren
grumf
intensiv helg framöver då det ska betas av 
Hollydisco..
.dop.
.kalas och 
mormorbesök






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar