måndag 3 augusti 2015

Fången på Regnholmen.. bakom Törnrosabuskarna ..& Älskade skitungar..



kreativitetens ADHD



Fångarna på regnholmen
eller
bakom Törnrosabuskarna
"tyminarosorfrodassomaldrigförr"
mmm...mixa allt så har ni mina dagar..
ena minuten strålande sol ena monsunregn
nåväl
vi har trotsat både stormregn vid detta lag så vi äro härdade
besök har vi haft på ön
först av Hollys Leon med karusellochövernattningsmys
vidare till min stora älskling från Götet
många fina nya lerskapelser och tillika kling i glaset
somsigbör
efter hårda vindar denna sommar
där jag myntat rostbegreppet
-Skadetinteregnalitemer.......?
min inspiro är från kära instagram
hajkbananer..regndroppar...prideränder..kärlekskramar 
och
 jävla skitunge














































































































minafinapjorden
dagarna går liksom bara av farten fram
men jag njuter
denna veckan
är jag ensam ute på ön då Ralf kommit hem från Buddhaland
dåskadet
skapas ännu mer
om detta nu är möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar