måndag 27 juli 2015

Berikande Dagar..fullt med Tacksamhet...Skratt & givetvis mat....





finns väll ingen 
som kan prata nonstop
som Holly


jag med min stora mun ligger verkligen i lä
- Mamma du är som fiskmåsarna...sa hon tidigt igårmorse 
-Va...
- Jo du bara ...MATMATMATMAT.....
mmmm...sermandetsåså...
vi har verkligen haft fantastiskt berikande dagar på ön 
trots skitväder
har de fyllts av skapande...härliga berikande möten
och givetvis varvats med kulinariska mumsbitar
mysigt värre
min
 inspiro
är skapandet....dansmålningarnaåterfunna..hundaröverallt..loppisfynd..snigelvattning
 från min Instagram














































































och
det funkade
mina stora hattar där jag "närduracellvarigång" har sålts
såfina
och roliga ni är 
ni som uppskattar min butik och konst
kärlek åt er alla 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar