tisdag 11 augusti 2015

Äntligen fick jag dansa Jazz på logen..& Dalarnas magi inspirerar...

några dagar ledigt från ön



har jag haft
målet
var efterlängtad logdans
har alltid närt en önskan om att få dansa på logen
men
de flesta logdans har dans som inte jag dansar och framförallt inte gillar musiken till
och
det är ju oerhört nödvändigt
så nu var det 
jazz på logen 
fantastisk magisk kväll
i djupaste dalaskogarna
trots ond höft ...eländiga mygg så
var jag oerhört nöjd och tacksam
att få varit med 
detta är givetvis min 
inspiro
















































































dansa börjag annars dörjag
är ett faktum
nästintill lika viktigt som ha penslar i min hand
och
imorgon börjar denna sensommar med dans på söder senare i veckan på Kungsholmen
så berikad





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar