måndag 20 juli 2015

Rock`n roll...styckscheman & Tryckbokstäver överallt

mendåså



har man kunnat hålla sig 
att inte avslöja en överaskningsfest för Saras Patric
och
detärjuintesenkelt
när man är så webbig som moi
med instagram..facebook..bloggar och stor käft
mmm....
hade ju lovat att lägga hjälpande hand denna dag och man var ju redan rätt möriknävecken efter influensan i veckan 
men det gick över förväntan 
och festen blev väldigt lyckad
pust
eftersom jag bara är hemma och vänder i dörröppningen så är min korta inspiro 
från rock`n fest ..med styckscheman...longhorn..och iskrossarklubbor
allt
i svartvitas tecken
såklart
även en del av min skapande plats
















































































fina par
hela festen dignade av dem
men finast är Sara och Patric 
som verkligen verkligen hittat varandra
och
det vet ju vem som helst som söker livspartner att
det är det svåraste som finns
lycka till dem 
och efter härlig fantastisk middag där jag blev bjuden av Saras bror Marcus ska jag bara packa ned lilla väskan igen och bege mig till ön 
mys


1 kommentar:

  1. Vad vore jag utan dig...?
    Så oändligt många TACK för din ovärderliga hjälp älskade vän!!!

    Jag ska snart skämma bort dig som tack....

    ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera