torsdag 23 juli 2015

Plockar fram la loba somaldrigförr..&..Tack ni medsystrar...




ett jäkla sammelsurium

ärvaddetär
detta
somkallas mitt i livet
mitt liv
kreativitet...skaparkraften
når oändliga nivåer
hela ön går under...depressionen ligger som ett täcke över oss alla
men det är ju då man ska hämta kraft från den kreativa ådran 
plocka fram la loba ännu mer
mmmm...fantastiskt berikande dagar har förflutit 
producerar som aldrig förr...knasiga idder avlöder varandra där jag springer omkring och trycker på allt...allt i min väg
och ni greppar...diggar och handlar mina galenskaper
tack
ni alla pippilångstrumpssjälar
 ...ni som har hornen kvar 
och 
DET i blicken
hepp... 










































































min andra syster i galenskap
ser ut som ett bröllopsfoto
skitroligt
älskar dig också
mmm..nu imorgon tillbaka till penslar...bokstäver 
denna ådra av creativity...som aldrig sviker..som aldrig lämnar dig ensam
så berikad
Tack




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar