lördag 20 juni 2015

Menvarärsommaren...Nu kan det inte bli värre..& Letar sommartecken ändå...




........PRECIS........


närmantroddeattdetintekundeblivärre
mmmm.....fantastiskt..
men vi börjar bli härdade ute på ön
eller förlikat oss att gå total back i denna säsong
menmen
vad göra förutom att göra det mysigt och härligt 
såsomviärproffspå
igår gav jag mig fasen på att göra långbord intill vattnet
sammanlagt sex parasoll förankrade jag ..
det kunde ju kanske bli uppehåll en minut
nublevdetjuintedet
men ute satt vi 
en kvart iallafall
Ha...skrattade skitvädret i vitögat..tänkte jag 
min oerhört korta "barahemmaochvänder" inspiro
går i jakten på sommartecken
i form av instagram 



























































yepp..det var denna lilla sötnos jag måste lämna i land
hon ska  slippa vara på denna kalla regninga stormiga ö
iallafall en dag
nu ikväll
ska jag ha en date med den absolut finaste vän jag känner så väl
moi
givetvis
gällerjuatttahandomhennenärhonärlitevältilltuffsad
imorgon lägger jag in lite mer midsommarkänsla då jag hämtat upp systemkameran på ön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar