tisdag 14 juli 2015

Kafemagasinet...Tacos and Tequila förgyller Göteborgsbilden..& Förkylningen från Hell


mer industri


från goagoaGötet
gottar jag mig i 
och som fortfarande ger oerhörd inspiro
varma härliga dagar fyllde vi med allehanda kulinariska mumsbitar och vi gick igenom flertal av lystmätena
&
är inhysta i samma läckra industribyggnad med gemensam gård
klart vi betade av dem samtidigt
efter härliga frukostbufféer som vi intog "typgratis"längst Haga mot slottsskogen på morgonen
mys
 i
kubik
är vi bra på
de Kastmanska generna
detta är min korta 
inspiro
































































































tegel i mångfald...skuggspel och kärlek
vad kan gå fel
..
kanske förkylningen från hell som intog min arma lekamen inatt
hade sett fram mot en dag med penslar i min hand
alltkanjuintegåefterminmysikubikkalendarier 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar