söndag 12 juli 2015

Älskade...hurmycketkanmanälska...GoagoaGötet & Da Matteo..ren genialitet .....

...såhärmycketkärlek..


har nog aldrig fyllts på Götets gator på så kort tid..
konduktören behövde bara meddela att vi rullat in till centrala Göteborg då tårarna sprutade och hulkandet började..från alla håll och kanter
berättigat såklart...det var ju faktiskt någon månad sen vi sågs
visomälskarvarandraså 
mmm....tårdrypande pussandeskram dagar
näranäranära mina kärapåjorden..
och
Göteborg
goagoagoooooa Götet
som funnits i mina barndoms dagar 
och som nu kommit tillbaka till mitt "mogna" hjärta..
denna industristad som ur barnaögon var ful..illaluktande och tråkig
 har nu blomstrat upp och går "efterskåne" i täten för industrialism...estetik och inte att förringa upphöjt fikakulturen till oanade höjder
credforyou..loveloveloove
efter över 600 suktande bilder från både kamera och nya mobilen kommer min blogg frånochmednu heta kvinnan som är besatt av Götet
nåväl
min inspiro är dessa genier bakom
allvar
hur jäkla begåvat kan det bli
detta mecka över fikakulturen...med sitt egna rosteri..bageri inhyst i den absolut vackraste industribyggnad som skådats
kärlek....
ren och skär kärlek 



















































...mitt hjärta har vridits om 
denna weekend av den oerhörda kärlek jag hyser till dessa mina blonda..
har även vridits om av detta habegär till industriella vackra..
även denna oerhörda längtan till havets tångdoft
 som även här lockar min längtan/trängtan till havet har gjort sig starkt påmind 
..
 när tåget rullar in på Stockholms central och jfrågarjagmigännuengång
Vad faaan gör jag här..!!!
..
.men allt har sin tid och även jag kommer få sitta och lukta på tång
endagnågongång
tills dess
sitter jag och blickar ut över vatten ..tar hand om min minsta blonda och målar på
som sig bör
när man när en längtan trängatan i sitt hjärta
och i götet sitter Lovisa 
..omtumlad efter infernodagar med oss kaosartade..energifyllda älskade..
min fina som inte har dessa dampgener
utan är så cool..lugn.
.helt fantastisk
älskar dig
we be back





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar