måndag 1 juni 2015

Stormar både utanför husknuten & i själaskinnet...intensiva..effektiva dagar med mys...ligger bakom mig..

..de lär sig tidigt vad mamsen vill ha


massage av Holly 5 min
tillika småsvartvitadjur inslagna i fem meter tejp ..
morsdag när det är som bäst
..även lite konstigt och tomt att inte ha min äldsta älskling här intill mig 
våra mysmiddagskvällar där vi hyllar varandra..
Jag & Lovisa
 har ju blivit en liten mysig tradition..
nåväl
livet förändras även där
turattkänslornadåbestår
kärlekshyllningar som jag vill ge mina fina som är intill mitt hjärta
..
storm...regn och iskyla
har oss i hårt grepp
och vad göra
förutom
att sätta på jazz..öva på nördigadansmoves och att måla på
 allt
 som kommer i min väg
nunärjagfåttnippranpåminagamlaskolaffischer
som stått överallt och frågat mig vad sjutton jag ska med dem till 
Nu...vetjag trallalaaa
haha..ja mycket kan man säga om mig..men gör jag något så gör jag det med råge
nu står..hänger det högar med samma blackboardteman 
även läge dessa dagar att
korka upp skumpa...sippa Belinidrinkar..idka ostfrossa och annat berikande
detta är min förvirrade iskalla inspiro denna första dag på sommaren 2015






















































...vi har flytt ut till ön
därav glesa blogginlägg
trött på vandra samma fotspår här inne i stan
vill känna gräs under mina fötter....vågor i mina öron..
så berikad
att kunna få välja att ha just detta i mitt korta liv
och
även läge att köpa triss...då vi vann på både chokladhjul och annat nödvändigt på grönan i kväll
mmm..och oerhört belåten
 är jag att deklarationen är låst.
..avklarad 
och ligger i detta nu hos skattmasen
hepp...
Nu...kan jag andas ut och njuta lite mer av vågor...målning och berikande dans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar