torsdag 4 juni 2015

Ljuset kom tillfälligt tillbaka..Flyttat ut min atelje & Snart flyttar vi ut...








..& så varde det ljus...



påtiden

fantastisk morgonpromenad genom älsklingsslussens ombyggnad till fina stamhaket på skeppsbron
bara skönt att kunna gå någorlunda upprätt...dessa stormiga dagar..
mmmm...har satt igång och måla ute på ön
produktiv
som vanligt
även mina alster flyger ut i vida världen
..Wien..Miami..Berlin..
speciellt Tyskarna är en stor ny målgrupp för min konst..
med hög..fantastisk musik..gott i gom och penslar i min hand..har jag målat allt det som måste ut
kanmanhadetmysigare


..skulle väll vara på massagebänken  eller i min danspartners famn som jag tillbringade min gårdags kväll

denna kyliga vår bör man tillbringa med ännu mer mys än vanligt
även Holly har hängt på mina takter i dagarna
"ochhjälpttill"
då vi i princip flyttat ut 
detta är min
 inspiro








































































...framochtillbakaframochtillbaka..
hämta troll från dagis..handla mat..sen båten ut igen..
men nu är det endast dryga veckan kvar
sen kan jag & Holly flytta ut för sommaren
och då hoppas vi solen har värmt upp de kalla råa stenväggarna 
intensiv helg där det bjuds på
 kalas...dans..rödavillans grillinvigning ..osv
fantastiskt mys
trots skitväder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar