tisdag 12 maj 2015

Jagärimitträttaelement...Road trip med finaste & Skåne levererar med favvisarna Garage... Holy Smoke bbq ...magasin36

mensådärja

då var vår lilla road trip till ända
mot solnedgång..mörkets skugga och härlig musik..
tillbaka starkare "omdetärmöjligt"än någonsin
Skåne i mitt hjärta
finns ingen plats på jorden som ger mig en sådan förnyad styrka
med tångadoften i näsborrarna och rapsfälten i ögonvrån
sen att jag får dela detta med den finaste varelsen på jorden gör ju att man kan flytta berg
men berg var det inte tal om denna gång
utan hus
övergivna..herralösa ruckel
mysigt värre
vi körde även en väl upptrampad bilväg mellan allas vår magasin36 där den uberbegåvade Anders skapat ett universum för oss estetnördar och gourmander
..även en ny upplevelse i
trodde i min själ att det var jag som byggt upp detta fantastiska så likaärovårsmak
 för ruff...plåt och styckscheman..
tillika barhäng på favvisen garage
MEN
hur begåvade är de skånska pågarna
kan ju inte annat än mysa runt bland alla skägg...rök och bryggerier
rock `n roll feeling när det är som allra bäst
detta är givetvis min första
 i en rad Skåneinspiro
överlappat med en massa egobilder såklart









































































och
vad är en bal på slottet...??
när man kan få snusa på gammalt virke ...jordat golv i en massa härliga ruckel som kantade vår
 road trip
mysigt värre
jagärimitträttaelement
även skönt för de Herrelösa husen att det kommer två så begåvade damer och tar hand om dem
fantastiskt
nu är det min lilla oas som får stå i fokus ett tag
tryckeriet ska fixas till..likaså mina uteplatser
innan stora massan av besökare som "likasäkertsomklockantickar" kommer när solen gör sitt intåg
och
imorgon är det 
dans
så berikad 





1 kommentar:

  1. Du är tamejtusan det bästa ♡ Så rik jag är som har dig...

    SvaraRadera