söndag 26 april 2015

Vi myser inunder rosa blomsterprakt..Även invigning av Grönan äro avklarad & Nu är uteserveringssäsongen påbörjad...

nämen


kan livet bli mysigare
intensiva fina berikande dagar
fyllda med dans...mysmednära..otaliga fikulerastunder
och allt omhuldas av de vackraste rosa blomprakt.
..precis överallt..

mmm...det är ju svårt att inte ha telefonen i beredskap hela tiden.
..mer än vanligt "omdettaärmöjigt"
..och härmed är utefikasäsongen invigd
med råge 
idag 
hängde vi på låset till nya loppis/vintagemässan i Båthuset på Djurgården
tur att man är en fattig konstnär ,.
..förfidenlede...
vad villhatarmen vred sig
men riktig ögonfägring
och kul lokal var resultatet på visiten
sen var det en liten fågel som viskade i mitt ena öra att Grönan smygöppnade en halvtimme innan vanlig tid
och givetvis stod vi först
Jag & Holly
vi stod där och
smidde vår oerhört organiserade upplägg hur vi skulle kunna njuta maximalt av dess timmar på vårat Gröna lund
ochviuppfylldekvoten..
.och mer där till
tataaaaa...
min inspiro i rosa blomtecken
 är från insta och en ny app/leksak som jag inte kunnat motstå
hejviluddarihopalltmaximaltmedmysstunder







































































Yepp.....det dansades igår
men mys
vadjagkommerfå 
ett fantastiskt liv snart
dansa..resa..äta mumsigheter..dansa ännu mer..fika desto mer ..
så berikad så det gör ont i mystarmen
denna vecka är är sista vecka som fri kvinna på fem månader
nu öppnar ön och därmed är jag installation på den
så nu ska det hängas ännu mer på mina favoritställen på jorden
med start på Ikea imorgon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar