torsdag 23 april 2015

Det rensas på ön... men ALLT hamnade i min butik...& Härligt häng på Zetas..




vilken härlig 

vårdag
hängde på låset hos Zetas
ett måste i dessa soligavårtider
en liten fin tradition
som jag älskar att båda förvalta och dela med mig av
mysigt att sitta i solen
 ..i lä..
mumsa på otaliga läckerheter från trädgårdscafet
bläddra i fina böcker och färska inspiro tidningar
 samtidigt som ögonen vilar på allt det vackra runtomkring
och vackert är det
så det gör ont i ögonen av habegär 
ännu en dag i loj anda har förflutit i mitt liv 
känns skönt såhärefterdagenpön
då det rensades och slängdes på ön 
nu inför säsongens start nästa vecka
mmm...en liten spännande vinkling är ju att mycket av det hamnade i den Kastmanska butiken istället för containrarna
som oljetunnor...200 kg tvättmaskin från förra seklet ..och dylika ting
fantastiskt
borde portas från ön då det ska rensas
kan ju inte hejhejhejda mig när min sakletarådra bubblar
detta är
givetvis min inspiro
i grå..ruff..rostiga detaljer från blomsterpraktens mecka 






































































































mmm..somvanligt fastnade ju inte all blomsterprakt på mina linser utan allt annat fint
och skönt att hunnit ut ..för när det är nu när alla andra jobbar man kan få sitta här ifred och.
.lukta på alla blommor..
härlig inspirations dag
fullmatad  med intryck...feelgoodhormoner
 ska jag bara ta det myslugnt i soffan ikväll
,med min Holly..
sen full fart igen imorgon 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar