fredag 10 april 2015

Mina målningar utifrån miljön eller tvärtom...& ..Hybrisen äro anslående.DET är faktiskt vår Ö.....

...på plats...



är både en hel del av mina målningar ...
men jag syftar mest på min bakdel
som sitter så väldans skönt
bänken..intill vattnet
Jag och Holly
..fikandes..tänkandes..lekandes
i en minut
sen upp och fixa
sen en minut på bänken ..
janiinserhurdetserutnärviärdärute
vi med njutande skapande ADHDgener i kubik
fantastiskt
är det även med Hollys lilla högljudda självklara deklarering 
- MIN Ö.....
att det är hennes ö ..är ju en självklarhet
när man har hybris
nåväl
i mitt lilla sinne tänkerjaglikadant
Tataaaa..
min inspiro går i litet frågetecken
skapar jag mina målningar utifrån miljön runtomkring ..
eller miljön efter mina målningar...??
hmmm..




















































intressant tes..
så om jag skulle befinna mig i Amazonas
skulle mina målningar då gå i detgrönaskönastecken
ännu mer hmmmm....
även
...skönt att ungen blir äldre
först nu som hon inte skriker stick iväg till mina arma kunder
eftersom de inkräktar på hennes ö..
nåväl
tänkjagtänkerfaktistlitelikadant
fantastiskt belevat
och de undrar såklart
 vemihelafridenärdennaargakonstnärochargaungenbredvid
...
imorgon
möter jag upp min ljusa hälft Sara..
för barhäng i ren söderanda
ännu mer fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar