måndag 13 april 2015

Hellre utsliten än avsliten..Visitkort i mångfald & Härliga Begåvade Tussilago..

...aktiva..intensiva..fartfyllda...

dagar
med en arm
mmm...lyckades få en rejäl blodutgjutelse för två veckor sen när jag drog upp sängen fem trappor
fifasenvadtungdenva
och då slet jag sönder min
målarhand
perfekt tajmat nu när högsta växeln måste i....
passar även på att ge en stor eloge till Cityakuten
som jag besökte i morse
en halvtimme senare hade jag hunnit träffa både sköterska och kirurg och var på väg ut igen
helt otroligt 
läkarvård när den är som bäst
snabb..effektiv och kompetent
..- Nu gäller det att vila armen i några veckor...
förmanade snälla doktorn
YeeeeRight
vethanvemhanpratade med
.nåväl..
kan ju vila när jag lyfter kaffekoppen i vänstra
heller utsliten än avsliten
 äro mitt motto just nu i livet
annars har jag suttit framför datorn och beställt 
vykort..visitkort lagom till öppning av ön
detta är min inspiro
 jämsides med härlig kväll med Sara
 och fina begåvade Rikard i bandet Tussilago
..fina Urbandeli på Sveavägen
och varför göra ett slag av visitkort när man kan göra tiofalt
blirliksomroligaredå











































..fantastisk rolig bild från gamla stamhaket Pelikan
därjagochminSara
tog selfie efter selfie
och upptäcker sen mannen och kvinnan som försöker gömma sig
haha...måhända lite vänstring eller endast tråkigt fotoskygg
fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar