torsdag 9 april 2015

Mitt hem är en fabrik..Inverterar mina målningar & Butikens scenografi äro böcker...böcker...böcker

...på T-banan..

tillbringar jag mina dagar 
just nu
alla mina målningar som varit utplacerade över stan ska samlas in  
inverteras
kollas av
möjligtvis målas över och förändras
nu
när säsongen sätter fart
då mina alster flyger iväg ...runt om till världens ände
mys
annars ser mitt hem ut som en fabrik
kreativt totalkaos
just nu 
men allt börjar ordnas i rader...högar..sorteringsmästaren äro i full gång..
Till Måndag måste allt vara i tipptopp och undanskuffat
då jag tar mina penslar i hand och börjar producera
härliga vårliga tider
med högsta växeln 
är min inspiro
samsas  med min butik där jag i dagarna börjat bygga upp den scenografi  
som ska inrama allt som erbjuds för försäljning
iår
är det
givetvis
mina murade ommålade böcker
överallt 




























































hepp...yepp....
lite mysigt att sitta ned och ta det lite lugnt
på T-banans sköna säten 
det är då man kan skissa ännu mer 
om vad man vill ha ut 
i detta lilla skapande liv man befinner sig i
imorgon 
tar jag min Holly i ena handen och målningar i andra
och tar tidig båt ut
till min lilla oas häri världen 
mys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar