tisdag 21 april 2015

Jag omges av tryckbokstäver..& Granit levererar svart...enkelt igen

..Granit såklart...

mmmm....en självklar runda varje gång när man tar sin morgonkaffe..
får alltid inspiration och bra energi
denna absoluta favorit i Stockholm 
och 
det är bara originalbutiken på Götgatan med fina installationer och härliga bemötanden som gäller
för mig
idag mötte jag upp min Sara för inspiromorgon
vi 
den ljusaochmörka
diggar givetvis Granits motto i svartochvitt
min inspiro 
är givetvis svarta ting från Granit
detskönamedderassaker är det enkla...rejäla och rena former utan en massa tjafskrafspå
och härhemma badar jag själv i mina egna stämplar...
tryckbokstäver
 nu när orden och sigill ska på mina alster


















































...med avslutningsöl på Urban Deli
i solen vid Nytorget
hade vi betat av.den gyllene triangeln
 Granit ..Byggfabriken och Wirstroms
imorgon är det ön som gäller
sen möter jag upp min kusin för mys innan min dans
mysiga dansanta tider väntas framöver
fantastiskt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar