söndag 1 mars 2015

SakletarÅdran bultar av fröjd...LoftsängsGrunden klar & Hittade dörr på vinden ..tralalalaa...

ärmansakletareså....ÄR man..


mmm..dessa små fina som låg där i lådan
kunde jag ju inte gå förbi
..även så mysigt när jag för första gången sen Holly äntrade världen fick gå till loppisen helt själv
otroligt konstigt och lyxigt
även om det var en snabbis "även för att vara moi" för här hemma pågår fortfarande lilla sängloftsbygget
och nu är äntligen grunden klar
NU...börjar det roliga
ska bolla lite med min lilla kritiker här hemma vad som önskas
repstege upp till lilla hemliga vrån...tänkte även föreslå att bygga in översta våningen till ett litet slott..torn..fönster och mys
går nog hem
yepp..
såmysigtharjag
hittade även en fantastiskt fin dörr som stod i mitt ena förråd på vinden 
menhoppsan vad skönt att slippa få någon att hjälpa mig hem med dörren från ön
Nu ...är det bara snygg skena som ska på lilla väggen
sen andas min lilla vrå...
ladugård...längtantilllandet..kontra industri 
mys.....denna kreativa fina första dagen i Mars månad






























































..mensedär..
öppettider för dummisar
likt moi
som aldrig ser var dessa skyltar är
men denna övertydliga fina på dryga fem meter kunde tillochmedjag inte missa
ikväll
ska det dansas
igen
och imorgon möter jag upp min Evha för udda suspekt bandlirargroupieträff
fantastiskt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar