fredag 27 februari 2015

Saras Plats på jorden...& min minsta är j-kligt stor i orden


Yepp....................då har


Holly haft sport.....lov
i 10 minuter
senblevdettråkigt
skönt med snabba puckar
sega omkring är ju inte min/vår melodi precis
men en fin vecka lägger jag bakom mig ..med min Holly..
nu när det är lite lyx att hon är med mig på förmiddagarna..då förskolan har börjat fylla hennes lilla femåriga liv
igår efter jag fått upp halva loftsängen mötte jag upp min Sara...min ljusa hälft
hon lika ljus som jag mörk
men o ack lika äro vi 
min inspiro är glimtar från hennes ateljé
för en gång skull har jag inte fotat ned den
 utan från dessa är från 
Saras plats på jorden




























































..och min plats på jorden är hos min lilla som är så stor i orden...
tjata kan hon ...så jag fortsätter med mitt byggande av loft nu i eftermiddag..
härlig helg ligger framför mig
med hopp om dans på Söndag och Måndagkväll
sen får det inte dansas på fem veckor
HUR.......ska jag överleva ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar