onsdag 4 mars 2015

GlimGlam dagar...Cillas hundkalas & Rosa....Rosa..Rosa







......vadärdetfördagidagvadärdetfördagidag........



JO...................... det är Cillas födelsedag hurrahurrahurra
hepp..
fjortonhela år blir hon 
den lilla älsklingen
så det firades med glimglam och våfflor med tillhörande matkoma
somsigbör
när Lena bjuder på kalas
mysigt värre har det varit de senaste dagarna
ordet för dem är
 rosa....glimglam...rosa...glamglim och ännu mer rosa
nu när högsta växeln är inne på att barbies våning ska bli färdigställd
nåväl
Barbie är nöjd ....och Holly glad eller nåt
detta är givetvis min inspiro
lilla handen som målar..stora som gör Barbiemöbler....i papp
och
 mamsens läge är helspänd för 
ungen kommer absolut ramla ned.
...gulp



































































ett annat ovanligt udda...
spelande rockabillymöterfindlandsbåtochkryddarmedfolkparksamtdansband
 besökte jag  i Måndagskväll 
när jag mötte upp min Evha för se dessa original
fantastiskt
vilken inspiro
ojäklar vilken dans...spelglädje
kände mig som en stelbent mes i denna närvaro av 
buggande...skrattande..högsjungande
70 + are
fantastiskt mysigt
än lever hoppat om år av dans framför mig
men ingen dans den närmsta månaden då Ralf är i Buddhaland och jag snart också 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar