söndag 8 mars 2015

Från Scones till Gröt & Rosa....Rosa små soldater.....

från sconesfrukost till Grötfrukost



och
däremellan 
en tjog fikastunder...en
hel del vinsurplande...lyx shoppande..mumsintagande..skrattkrampsstunder
 och desto mer kramanden
det är fint
som sig bör
när man befinner sig mitt i livet och med fina vänner
underbart berikad äro jag
Tack
men lika skönt som det är med bulleribångfestkalasstimochstam och övernattningsgäster ..
är det att få landa i lugn & ro.. nu denna soliga härliga Söndag ..vid min nördplats på jorden ..
min inspiro är givetvis 
"väldigt lägligt denna Internationella Kvinnodag"
min kärlek till mina starka uberhäftiga "knasiga" vänner
och min oerhörda glupskhet till allt 
det läckra...vackra och mumsiga
och våra starka tappra oförskämt rosa små röjarsoldater
och
nuärdet
VårVårVårVårVårVVVåååååår.... 





























































































lika mycket som jag hyllar mina fina kvinor runtommig
förbannar jag mina kassa kameror 
som inte klarar av mörkrets intog
inte en bild blev bra
hmmmm...nåväl
mysigt har jag när man blir omringad av kärlek
och
mycket mer kommer stundas
nu när man snart kan öppna de Kastmanska dörrarna igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar