fredag 13 mars 2015

Fortsatt Mys med vänner...Divan Cilla & Tänk att det alltid löser sig

detvartackvaredennasyn


som jag valde mitt nya hem
älskar denna fantastiska välkomnande vackra trappuppgång som möter en varje dag
så tacksam för detta mitt nya liv
hoppas jag får mången år att fylla på med fina minnen i det
...men på Söndag bär det av till Buddhaland i några veckor
skönt med lite värme och massa bad på det
framförallt väldigt spännande vad som hamnar i butiken i sommar
hattar och sjalar i mångfald är ju ett måste
ett annat måste är ju mysiga intima middagar med vänner
som igårkväll när min Lena med familj kom och invigde våren
inkokt lax med dillmajonäs....kall öl och friska knastriga primörer..
som sig bör här i livet
min inspiro
är divan Cilla som högljudd frustrerande protesterar 
hon går på diet och 
"bara"
 fick gurka på tallriken






























































...hepp..
precis druckit ur Fredagspunchen som intogs med min vän Helena alias Godistanten 
känns sådär när hon berättar att hon ska åka till ön nu till helgen 
villvillvill
också
men till Påsk är jag hemma 
och sätter fart
ett annat litet problem lyftes från mina sända axlar när finafina Rikard nu lovat att ta hand om vår lilla tjockis dessa veckor vi är borta
pust
tänk att det alltid löser sig tillslut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar