torsdag 12 februari 2015

Otroliga Horisaki...Jag Flyttar omkring saker & Vi smygsmakar på Allahjärtansdag....



yepp...



ännu en flyttapåsakerdaghar passerat
supertungaTrähästar dit och tidningar i mångfald hit..
mmmm..viktiga berikande saker härilivet
samtidigt har jag konstant pratat i luren och fixat nödvändigheter
mellan varven bråkat med min idiotskrivare som vägrar scanna in viktiga dokument
har 
avinstallerat...laddatnytt..avinstallerat..laddatnednytt...avinstallerat...ladd.....
men inte Grrrrrr....fasen hjälpte det
får ta ett djupt andetag och fortsätta imorgon 
alldennatekniksomjaghatarmenmåsteha
sen måste jag ju ha lite roligt också
baka är kul
eftersom våra celebra eftermiddagsgäster "godistantenochdampNisse"uteblev pågrundav sjukdom
så det har kladdats.smakats..kladdats ännu mer och slevat i oss av smeten ännu mer..
ochviärvälldigteneigaivåråsiktattsmetenäralltidgodast
"kanske ska öppna ett smetcafe"
men några stackare blev tillslut gräddade
överfulla med rosasvartavitahjärtan
vi otåliga 
som inte kan vänta till Lördag
min inspiro 
är glimtar från min röriga trotsallt mysdag
och dessa fantastiska hattar i bästa svenskjapansk mix 
jagtrorjagfårhattfnatt
bilderna nedan är tagna av Jonas Lindstrom





























































...dansade gjorde jag igår..
ännu en berikande härlig mumsig fantastisk danskväll lägger jag bakom mig
har alltid undrat varför det inte finns mer lindyhoppare på stansuteställen ...
mmm..svaret är ovan
..
såjäklaolönsamt att ha oss där i baren
den enda sprit som står på disken är...handsprit..
fantastiskt
imorgon mer dans
och på Söndag liten kvällskurs för att svarva in mina moves












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar