fredag 13 februari 2015

Jag Tänkte så här ..mitt lilla skygglappssyndrom & Rena ljusterapin blev det...


..jag tänkte såhär..



eftersom jag har så sjukt mycket trista måsten som ska göras..
struntar jag i dem "skygglapparnapåbara"
och 
målar om mina vita ramar...ännu vitare..
detvarjuettkloktbeslut Kastman
men roligt var det och fint bidde det..
nu myser skaparsjälen lite mer
annars har min oerhörda spänningshuvudvärk från hell hägrat
slirade in till de sadistiska Thaimassörerna nu på eftermiddagen och befallde
-Absolutdethårdastenikan ...
en kvart senare var den värsta värken över
tänk vad bra
att man vet hur man få det lite bättre här i världen
min inspiro
är 
mina upptrampade fotspår på Söders gator
i jakt på kilramar som verkar bara finnas inne i Stan
vad bra
där gick några timmar igen




















































...just det..
mina tre timmar iattslitaborthåretvididiotkopieringsmaskinen äro över
idioten visade sig givetvis vara moi
det ÄR faktiskt bra att kolla om kontakten sitter i 
(densattfaktisktunderenhemliglönnluckasomjagmissat)
nåväl
fick även lite av mina tristamåsten gjort
även hann jag måla om väggarna i hallen och rista tänkvärda ord på ena sidan
kul
nu 
mysmed min fortfarande sjuka Holly
sen mot sen danskväll
tror bestämt jag får inta årets Alvedon innan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar