onsdag 4 februari 2015

Högra Hjärnhalvan har kommandot..Snurrigt värre..& Vänder på målningar...böcker


vilka dagar som passerat


jag lyckats med det mesta som jag absolut inte borde lyckas med
begriper inte 
hur det går till
förundras rejält över hur min högra hjärnhalva kan ställa till det medan min vänstra förtvivlat försöker ingripa
men dock inga resultat på den fronten
mmmm...men mitt i allt snurr står jag med penslar i min hand och skapar
..och mellan varven..
riverjagnedflyttarsakermålaralltannatsominteskamlasochgörandraheltobegripligating
fantastiskt
men fint blir det
morrar även åt min klantighet att radera de senaste dagarnas fotoorgier INNAN jag kopierat dem till bildbankerna
nåväl
vad förväntade jag mig efter dessa dagar
förundras även av den trend som har rått de senaste året
att vända på böcker..målningar för
att få vintagekänsla
hmmm...målningarna har jag alltid vänt på för jag blir liksom mätt på dem
men 
trodde inte jag skulle åka dit på bokfronten
tänk vad man kan förvånas av sig själv
min inspiro
 är en salig blandning av mina senaste dagar






































































...krälar omkring på mitt fina golv och grundar målningar..flyttar saker..
...medan Penny tassar omkring i alla slag av färger..Holly hugger även hon in på penseldragen
flyttar ännu mer saker..vi samlar på vackra istappar
...göder vår "redanfetahamster"
och nu väntas det myskväll när min äldsta guldlock behagar komma och pussa på oss
allt i mitt lilla kaos känner jag mig trots allt så berikad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar