tisdag 10 februari 2015

Hårbottenmassage blev inpackning...Get back incs showroom gårinteavförhackor.. & Absoluta framträdande Pippigener...


allvädersstövlar in da house..


mmm..likastövlar har vi
 jag och Holly
inköpta på barnavdelningen både två
fördelen att ha mindre fötter
fantastiskt
storiordenochmindreståendepåjorden
så kan det va
trallala...
idag efter min sedvanliga fikulerastund med min Lena lade jag mig på britsen på Indisk spa
hårbottensmassage
som jag sett fram mot att få
min vanliga kommentar när jag går och får behandlingar "dock inte hos sadistiska Thaimassörerna"
-..TA nu i så mycketduorkar...
den fantastiskt finstämda vackra varelsen "somförövrigtvarisammasicesomminenavad"
tog i..............................
nåväl...fick iallafall en rejäl håroljeinpackning
antingen är jag oerhört hårdhudad eller så är Indisk massage välldans mjuk..
min inspiro 
är min
 återigen hemmadag med nu relativt friskare Holly'
och som vanligt dregglar jag över allt fint som finns att inskaffa 
tänk att få komma till .Get Back incs showroom
..tur att jag då bor mindre och att det är en skvätt vatten emellan oss
industrinärdetärsombäst
och OM man nu hade lutning åt sportnörderi ..skulle cykeln få en givande central plats i mitt hem













































Yeppp...
har jag väll alltid påpekat
att jag har Pippigener 
och har haft förmånen att få samla lika runt mig 
mina fantastiska..fina begåvade knasbollar till vänner
imorgon
blir det mys
dans står det i den Kastmanska Myskalendern 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar