tisdag 24 februari 2015

Hamnade i Nostalgibubbla...Ansiktsuttryck &...Så Berikad...



är helt övertygad om



att alla dessa skapande föränderliga år fyllda med allra ljuvaste finaste minnen och all dess skratt som binder samman allt 
har gjort mitt liv så oerhört berikat
...hamnade ibland mängder av fotografier...när jag skulle flytta omkring lite böcker nu på eftermiddagen
"tyflyttasakeräromittkallidettaliv"
foton..
alla dessa mängder av foton
min oerhörda tvång att föreviga
kan som vanligt inte hejhejhej........hejda mig
och
innan det digitala
framkallade man ju dessa nu väl tummade fina
och jag hamnade givetvis i en härlig bubbla av mys
och tacksamhet över allt fint jag omgett mig med och skapat
..
härlig dag har snart gått om ända
en dag med en liten utflykt till Farsta och finaste Maud
min inspiro 
är fortsättning på ansiktsuttryck..vare sig de är snidade..formade eller stenhuggna
som jag alltid har dille på 







































































..men de finaste ansikten sitter på de jag älskar mest 
berikad även där
ibland undrar jag hurmycketmankanälska
finns liksom ingen ände
mången foton blir det
det är ju därför man sitter och nördar framför bloggandet 
måste ju fylla en del av dem någonstans
ty det räckerliksomintetill
..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar