tisdag 17 februari 2015

Ha Tillit...det ordnar sig & Ljusskåp hos Bxxlght...Vadar i Tryckbostäver...



menshärtoppenärdetidag





..helt otroligt vad dagarna kan svänga och livet vända blad snabbt
förundras
det är ju faktiskt bara att ha tillit 
TILLIT
 att det ordnar sig 
låterkanskeväldigtnaivtmendetharfunkatimittlillaliv
idag har allt flutit på
beställning som jag räknat med deadline om någon månad är sågottsom klar...
fonden jag sökt damp ned i brevlådan med en ansenlig fin nödvändig summa ..
Holly och jag har det såsäruberäckligtmysigtihop
fint
min dag har jag klivit över alla typsnitt....stämplar..tryckbokstäver och samlingen har blivit enorm under åren som gått
jag har 
ordordordordordordordordordordord
fnatt
som alltid
ingen med inredningsnörderi
 har väll missat de heta Ljusskåpen från Bxxlght
även mysigafinamatiga






































































..min andra latte imorse intogs på mitt gamla hak i Lovisas barndomskvarter
 Wallins
som då ägdes av Camilla med rar bagarfamilj
efter att de sålt i somras så har jag varit där tre gånger
 "gerjuallatrechaserinnanjagharenåsikt"
nu min fjärde gång
noterar jag att allt ser ut som det gjorde då.
allt smakar som då
men
 var är själen
tänk vad det är intressant med ord som kemi....energier och tillit
och med ett litet sting i hjärtat inser jag att det nog inte blir någon femte gång
ännu en epok äro över








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar