fredag 20 februari 2015

Fina Skeppsholmen...I Bokstavslandet & Infantil var ordet....

fortsätter vada i


bokstavslandet
mmm..skajuintevaranågravanligafrånGranitdå
utan
Tryckbokstäver med själ.....................såklart
som mina gravstensbokstäver...köttmärkningsbokstäver eller de som jag hamstrat på i tjugoår
mina älskade bokstäver direkt från tryckpressarna
..
annars har 
härliga berikande livskvalitèdagar återigen passerat
från bokstavsvadning till Skeppsholmsvandring
och icke att förringa
min nya karriär som badmintonshöjdare
där jag igår tänkte spöa skiten ur min äldsta 
taggad som f-n
moget Kastman
min inspiro
 är givetvis glimtar från detta 
och fina oemotståndliga svartvita märkningar














































































Jaherregud
mina infantila gener bubblar liksom upp ännu mer när jag "nörden"rycks med i tävlingsyran
kan som vanligt inte hejhejhej...hejda mig
men härligt underbar kväll var det 
med efterföljande tortyrmassage hos Thaidamer och matkoma hos indierna i kvarteret
var min arma lekamen...
ömmande..slutkörd och oerhört full av kulinariska mumsbitar
ikväll tänkte jag sy
och vanlig sytråd ligger jusomvanligtinteförmig
förstår inte varför alla andra inte endast använder fiskarlina och björntråd...
dågårdetjuintesönder
mysig vecka ligger framför mig 
nu när lilla Holly ska vara hemma och mysa med mamsen
gamlagodatiderstårviddörren
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar