tisdag 27 januari 2015

Wallåkra Stenkarlsfabrik..Wabi Sabi åt folket & Ibland...bara Ibland är det jobbigt att vara Kastman...





såklart
denna mecka för oss fikanördigaestetiknjutare
speciellt denna lilla pärla på Götgatan ...är ..alltid tom på andra besökare
vid den tiden jag gör entré
..känner mig oerhört nöjd med första delen av denna härliga gråa Tisdag
igår var det kaos
kaos som jag själv skapande utifrån en blandning av ren skär naivitet och uppmixat med min oerhörda snabba spontanitet
nåväl
det ordnade upp sig till slut 
men svettigt värre var det
ibland....bara ibland är det jobbigt att vara Kastman
för att sen idag..myst omkring..strukturerat alla projekt som hopar sig..bokat in nödvändiga möten..pratat ut..bokat ännu mer möten..
framtiden känns härmed mycket mer ljusare
trots mina idiotryck igår
min inspiro
 är lugna..stabila gråa toner från Wallåkra Stenkarlsfabrik
bilder från
och mina hemmanördvyer 


























































..väl här hemma har bilder..papper av alla slag legat över hela stora bordet
men är nu prydligt vikta i fina stora kuvert och inskickade dit de ska
härligt
att beta av såininordensubertråkiga ting
eftermiddagen bjuder på fikamysmed guldlock..tvättstuga.. vidare till sedvanlig simskola för att sen avslutas på mysig krog
Halleluja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar