fredag 9 januari 2015

..Det går Bra Nu...KLing i glasen & Stolar...stolar ännu mer stolar..




detgårbranu



med måleriet
mmm..begriper inte hur jag lyckas fylla mina dagar med allt...utom med mitt måleri..
vemfasenhartidattjobba
nåväl
fantastiska dagar har förflutit i mitt lilla liv 
berikande...njutningsfulla och omvälvande 
somsigbör
och det har ju faktiskt inte gått mer än några dagar in i Januari
fårväll se det som några firamigsjälvveckor
hipphipp
efter det.....greppar jag penslarna 
..ett år till att lägga på sin egen tidslinje
abstrakt...tänkvärt och härligt
 att ha en del av livets facit i handen och blicka tillbaka
..reflektera och inser åter igen att livet kan vända blad 
..snabbt/oväntat ..
fantastiskt
något som är ännu mer fantastiskt är min totala nördighet när det gäller det rostiga..förbrukade..skruttiga helt oemotståndliga 
möbler
och givetvis stolar
i mångfald
dessa från härliga
tur att det är en skvätt vatten emellan oss annars hade jag varit en mycket fattigare kvinna

















































hepp...
och vin måste man ju ha
ibland
imorgon myser jag upp min stora älskling på Grill ruby
för fin köttbit och klingiglaset
myys
vidare till min välförtjänta dans
sen får tummarna hållas att vädret står mig bi 
för på Söndag måste jag ut till ön
vinternatta butiken ....typ fyra månader för sent
nåväl
bättre sent än aldrig
är ju måttot i mitt lilla liv 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar