torsdag 18 december 2014

Stockholm iklär sig Frost...Är så oerhört Berikad & Mer Dans är Nyårslöftet....Första klapparna inunder granen


Stockholm iklär sig i frostande vitt


mmmm....äntligen kom lite av det vita
och mina tidiga mornar längst ett glittrande Stockholm är magiska
med likadana dagar har passerat
fyllda av härliga  välbehövliga möten...mys i mina vänners lag och så givetvis min nödvändiga dans..dans...dans
nästa år kommer jag trappa upp min den rejält
dels nya kurser som är nödvändiga för att kunna hänga med
dels med fler danskvällar i veckan
mitt magiska nyårslöfte äro betonggjuten  
lyfter även mitt glas och skålar med mina fina vänner Sara & Lena
är så berikad att ha dem i mitt liv 

detta är givetvis min inspiro 
..allt från min virtuella dagbok instagram
































































...hann även ut till Maud i Farsta Strand
alltid lika fint att komma hem till hennes generösa hem
även de är på väg
mot Bastugatans vackra kulturkåkar
det nya året kommer inledas med
organisera..packa..sortera och ställa iordning deras nya hem 
tänk vad skönt att kunna ge en liten bråkdel av vad hon har gett mig 
även berikad där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar