måndag 22 juli 2013

Butiksglimtar..& Hollys härliga dagar..

gissa vem som valde vad...?

 kände att jag verkligen behövde dessa loppisfynd..
har ju alltid ömmat för King Kong..
nåväl
härliga dagar har passerat i mitt liv ..trots elak förkylning som vill hålla mig hemma så har jag tillbringat fina dagar inunder mitt parasoll..botaniserat på loppis..grillat på favoritkrogen Nyfiken Gul med fina Ewha..barrunda på Söder och donat om i både butik och ateljé..
så 
detta är verkligen min lilla Måndagsinsiro 
allt samsas med min Hollys fantastiska sommardagar






























































tillbringade gårdagskvällen på Röda villan som inte bara erbjuder härlig miljö..fantastisk mat.. hängmattor..fotbollsspel utan en fin liten darttavla som Holly mellan pannkakstuggorna övar på 
fantastiskt


2 kommentarer:

  1. Du Carola, du Carola, hvor finner du alt? Jeg har vært på loppis på Høtorget, men hvor er alle de andre loppisene i Stockholm?

    SvaraRadera
  2. Oj ...bara man är bilbranschen så finns de överallt ..tips är mot Ekerö och Nack ..Värmdö ..loppisskyltar överallt

    SvaraRadera